René Herremans, auteur en ‘HR-marketeer’: “HRM zou human relations management moeten zijn”

In zijn bekende boeken 'Uw werknemer wordt klant' en 'De merkmotor' pleitte René Herremans voor de toepassing van principes uit de marketing in de omgang met werknemers. Die gedachte leverde een nieuw, derde boek op: 'Nooit meer zonder personeel'.

Director People & Culture Carla van Lingen zet HR op de kaart bij ALDI: “We hebben enorme stappen gezet”

Lees verder

‘Advertentieplatform Xandr van Microsoft overtrad in 2022 de AVG door dataverzoeken te weigeren’

Lees verder

Hoogleraar Jojanneke van der Toorn: “Breed gedragen diversiteitsbeleid heeft veel meer kans van slagen”

Lees verder

Davy van Iersel, oud-CEO Fujitsu Nederland: “Employee experience is van ons allemaal, niet alleen van HR”

Lees verder

Annelies George, CFO en schrijver: “Wat precies grensoverschrijdend is, is uiteindelijk persoonlijk.”

Lees verder

Julien Pluijmen, CHRO Brocacef Groep: “We leven in een tijd waarin niet ontwikkelen geen optie is”

Lees verder

Over House
of Executives

Het connectie- en inspiratiehuis voor en
door leidinggevenden en beslissingnemers.

Lees meer