Andres Neira de Back (Center Parcs): ‘Wij hóeven niet te zeggen, stap niet in dat vliegtuig’

Het best bewaarde geheim van Center Parcs is dat de parken altijd in prachtige natuurgebieden liggen. Dat realiseerde Andres Neira de Back, marketingdirecteur Center Parcs Europa zich althans, toen hij en zijn team bezig waren met de recente herpositionering naar ‘Your nature’s waiting’. Neira de Back: ‘Natuurbeleving was altijd al een behoefte van onze gasten – omdat we in die hele mooie omgevingen liggen – maar we zien natuurlijk de trends en ontwikkelingen. Er komt – terecht – steeds meer aandacht voor.’

De morrende groenen

Je zou zeggen, alleen maar kansen, want Center Parcs is een goed alternatief voor de vliegvakantie en lokaal/regionaal op vakantie gaan wordt ook helemaal het ding. Tegelijkertijd mort het groenere gedeelte van het volk (en dat is een groeiende groep), over de ‘verroompottisering’ van ons land. ‘We verkwanselen onze mooiste recreatiegebieden aan grote internationale investeringsmaatschappijen.’ Deelt Neira de Back deze zorg als CMO van Center Parcs?

Lees het hele artikel op Adformatie.nl: Andres Neira de Back (Center Parcs): ‘Wij hóeven niet te zeggen, stap niet in dat vliegtuig’

RECENTE ARTIKELEN

Lessons learned: oud-CFO’s kijken terug. Tjero R Zomer (oud-CFO Transavia) : “Kom niet op het problemenlijstje.”

Lees verder

René Herremans, auteur en ‘HR-marketeer’: “HRM zou human relations management moeten zijn”

Lees verder