Arno de Jong (Nederlandse Loterij): ‘Het heeft niet zoveel zin om Koning Toto in te sturen voor Cannes’

CMO Studio is neergestreken in Cannes waar op het Festival of Creativity de jaarlijkse creatieve hoofdprijzen van de wereld worden toegekend. In een driedelige serie ontvangen we eerst Arno de Jong, CMO van de Nederlandse Loterij, die zeker niet elk jaar naar Cannes afreist, maar áls hij dat doet, wel graag met een tas vol learnings weer naar huis gaat. Maar hoe ontdek je de rode lijn in een mer à boire van internationaal topwerk?

Als je als marketeer geen creativiteit hebt, dan kun je wel altijd leunen op data, maar data alleen zegt niks."

In onderstaande video is het gehele interview met De Jong te zien. De highlights zijn ook terug te lezen op Adformatie.nl

RECENTE ARTIKELEN

Lessons Learned – Hoe Maarten van Neerven (oud-CFO van Bugaboo en CarNext) leerde te verbinden: “Ik liep tegen een muur op.”

Lees verder

Cyberrisico’s mitigeren na fusies en overnames

Lees verder