Mira van Houwelingen (ex-Getir) aangesteld als CMO van CheapTickets

Online reisbureau Travix, bekend van de merken CheapTickets en Vliegwinkel, benoemt Mira van Houwelingen tot chief marketing officer. In haar nieuwe functie gaat ze leiding geven aan de wereldwijde marketinginitiatieven van Travix, met de nadruk op het positioneren van CheapTickets, het vlaggenschip merk van het bedrijf.

Hiervoor was Van Houwelingen head of marketing Nederland bij flitsbezorger Getir. Daarvoor zat ze bij Moët Hennessy, Rituals en Unilever.

Tjiep

Onlangs introduceerde Travix een nieuwe mascotte in de Benelux: Tjiep. Het vogeltje markeert een relaunch die de merkpropositie van betrouwbaarheid, gebruiksgemak en klanttevredenheid moet versterken.

Lees meer over de nieuwste ontwikkelingen in Marketing en Communicatie op Adformatie.nl

RECENTE ARTIKELEN

Harold Vreeburg, directeur HR Croonwolter&dros: “Loop eens met je handen in je zakken over de afdeling”

Lees verder

CFO meets CEO: “Onze bazen zijn onze oprichters. En die zitten aan het einde van de gang.”

Lees verder