Mira van Houwelingen (ex-Getir) aangesteld als CMO van CheapTickets

Online reisbureau Travix, bekend van de merken CheapTickets en Vliegwinkel, benoemt Mira van Houwelingen tot chief marketing officer. In haar nieuwe functie gaat ze leiding geven aan de wereldwijde marketinginitiatieven van Travix, met de nadruk op het positioneren van CheapTickets, het vlaggenschip merk van het bedrijf.

Hiervoor was Van Houwelingen head of marketing Nederland bij flitsbezorger Getir. Daarvoor zat ze bij Moët Hennessy, Rituals en Unilever.

Tjiep

Onlangs introduceerde Travix een nieuwe mascotte in de Benelux: Tjiep. Het vogeltje markeert een relaunch die de merkpropositie van betrouwbaarheid, gebruiksgemak en klanttevredenheid moet versterken.

Lees meer over de nieuwste ontwikkelingen in Marketing en Communicatie op Adformatie.nl

RECENTE ARTIKELEN

Lessons Learned – Hoe Maarten van Neerven (oud-CFO van Bugaboo en CarNext) leerde te verbinden: “Ik liep tegen een muur op.”

Lees verder

Cyberrisico’s mitigeren na fusies en overnames

Lees verder