Stephanie Knoors (CMO Workmode): "Vrouwen mogen wel wat minder voorzichtig en afwachtend worden."

Met een gast als Stephanie Knoors, CMO van Workmode én van The Self-Made Summit, een business event voor ambitieuze vrouwen, in CMO Studio, móet het wel gaan over ‘women in business’ en vooral over gelijke kansen. Al helemaal als het net Internationale Vrouwendag is geweest…

Workmode is een bedrijf met vijf co-workingspaces die geheel female focused zijn. Voor ondernemende vrouwen die zich willen ontwikkelen tot slimme en krachtige ondernemers. Maar is een meer diverse aanpak niet zinvoller wanneer je als vrouw de top wil halen?

‘Nederland staat op de 28ste plek in de gender gap-ranking. Ik vind dat een schande.’

In onderstaande video is het gehele interview met De Jong te zien. De highlights zijn ook terug te lezen op Adformatie.nl

RECENTE ARTIKELEN

Lessons Learned – Hoe Maarten van Neerven (oud-CFO van Bugaboo en CarNext) leerde te verbinden: “Ik liep tegen een muur op.”

Lees verder

Cyberrisico’s mitigeren na fusies en overnames

Lees verder