Stephanie Knoors (CMO Workmode): "Vrouwen mogen wel wat minder voorzichtig en afwachtend worden."

Met een gast als Stephanie Knoors, CMO van Workmode én van The Self-Made Summit, een business event voor ambitieuze vrouwen, in CMO Studio, móet het wel gaan over ‘women in business’ en vooral over gelijke kansen. Al helemaal als het net Internationale Vrouwendag is geweest…

Workmode is een bedrijf met vijf co-workingspaces die geheel female focused zijn. Voor ondernemende vrouwen die zich willen ontwikkelen tot slimme en krachtige ondernemers. Maar is een meer diverse aanpak niet zinvoller wanneer je als vrouw de top wil halen?

‘Nederland staat op de 28ste plek in de gender gap-ranking. Ik vind dat een schande.’

In onderstaande video is het gehele interview met De Jong te zien. De highlights zijn ook terug te lezen op Adformatie.nl

RECENTE ARTIKELEN

Lessons learned: oud-CFO’s kijken terug. Tjero R Zomer (oud-CFO Transavia) : “Kom niet op het problemenlijstje.”

Lees verder

René Herremans, auteur en ‘HR-marketeer’: “HRM zou human relations management moeten zijn”

Lees verder