Laan van Langerhuize 1
1186 DS Amstelveen
020 656 7890

KPMG

Wij helpen organisaties bij het ontwikkelen van een klantbedieningsstrategie en een onderscheidende klantbeleving gericht op de gewenste financiële en operationele resultaten. Dat doen we op de volgende vraagstukken: Verbeteren van klantstrategie, Verrijken van de merkstrategie, Realiseren van een gedifferentieerde klantervaring, Creëren van een optimale Marketing, Sales en Customer Service functie, Verbeteren van klantinzichten met data en analyses en Kiezen en inzetten van het juiste CRM-systeem.

Alle artikelen van KPMG

Het statiegeldbeleid is een prachtig voorbeeld van een slecht ontworpen gedragsinterventie

Lees verder

Kun je merken bouwen met retail media bij Albert Heijn?

Lees verder

AI-mogelijkheden in Meta Advertising transformeert doelgroepsegmentatie

Lees verder

In nieuwe campagne is Vandebron de ‘eerlijke’ beweging die de energietransitie versnelt

Lees verder